PvdA Gooise Meren presenteert…

4 maart 2018

Fred Winnubst, onze man in Muiden en de nr. 5 op de kandidatenlijst van de PvdA voor de gemeenteraadsverkiezingen van woensdag 21 maart.

In 2006 won de PvdA als actiepartij de gemeenteraadsverkiezingen in Muiden. Wij gaven onze inwoners die vonden dat er een ander beleid nodig was, een stem. En om die stem te laten klinken werd ik wethouder van de gemeente Muiden. Uit betrokkenheid bij Muiden en Muiderberg en op basis van een gedegen sociaal democratisch verkiezingsprogramma, toegesneden op de lokale situatie. In een kleine gemeente kunnen veel praktische zaken vaak met instemming van de gehele gemeenteraad snel en goed worden uitgevoerd. Prettig voor onze inwoners want daar doen we het voor.

Nu zit ik sinds 2016 in de gemeenteraad van Gooise meren. Motivatie onveranderd. Iedereen moet zich gehoord voelen, mee kunnen doen en we sluiten niemand uit. Wat wij willen gaan doen hebben we opgeschreven in ons verkiezingsprogramma waar ik volledig achter sta. Vier kernen met soms uiteenlopende uitdagingen, maar samen maken we er een sterke, nog mooiere gemeente van met goede voorzieningen, toegankelijk voor iedereen, en een gezond verenigingsleven.

In de komende raadsperiode wil ik mij bijzonder inzetten voor de senioren in onze gemeente. Ik behoor daar zelf inmiddels ook toe en daarom ken ik de opgaven van binnen uit. Beschikbaarheid van goede zorg en passende, betaalbare woonruimte moet vanzelfsprekend zijn als het thuis niet meer gaat. We willen en mogen niemand uit het oog verliezen.