PvdA GM plant Rozenperk bij Amaris Zorgcentrum Florisberg

17 april 2019

PvdA Gooise Meren plant rozenperk Amaris Zorgcentrum Florisberg.
De PvdA Gooise Meren zal aankomende donderdag, 18 april 2019, om 11.00u haar verkiezingsbelofte aan Amaris Zorgcentrum Florisberg te Muiderberg inlossen.

Begin 2018 is het nieuwe zorgcentrum door de bewoners in gebruik genomen. Lars Voskuil, destijds fractievoorzitter, en Charles Wiss kregen een rondleiding en feliciteerden de bewoners en de zorgverleners met deze schitterende woon(zorg)locatie in Muiderberg.

Op donderdag 18 april 2019 zullen zij, samen met fractievoorzitter Rolien Bekkema, het destijds toegezegde cadeau namens de PvdA Gooise Meren aan de bewoners overhandigen, oftewel planten… 10 prachtige rozenstruiken zullen in de tuin worden geplaatst om bij te dragen aan een geurige en kleurige tuin waar de bewoners van kunnen genieten. Dit zullen zij doen samen met Carla Teerhuis van het zorgcentrum en onder het toeziend oog van de bewoners van Florisberg.

De PvdA Gooise Meren wenst de bewoners van Amaris Zorgcentrum Florisberg veel plezier van dit rozenperk toe. Wij hopen dat het bijdraagt aan een nog groter woongenot in Muiderberg.

U bent uiteraard donderdag van harte uitgenodigd om de plaatsing van het rozenperk bij te wonen,
zien we u dan?

Feestelijke opening Amaris Florisberg >>