31 december 2023

Fijne jaarwisseling

“Sinds de verkiezingen hebben zich duizenden nieuwe leden gemeld bij zowel GroenLinks als de Partij van de Arbeid”, schreef Frans Timmermans woensdag in een mail aan de leden. Ook bij de PvdA Gooise Meren hebben zich in het laatste kwartaal 12 nieuwe leden aangemeld. Wij nodigen hen in het bijzonder, maar ook al onze andere leden uit voor een ‘huiskamer-nieuwjaarsborrel’ in de Plataan, Majoor Kampstraat 3 in Naarden op donderdagavond 25 januari (dat kan net nog). “Ondertussen loopt het proces van de kabinetsformatie”, gaat #Timmermans verder. “Mocht de poging van de PVV, VVD, NSC en BBB tot het vormen van een kabinet slagen, dan zullen wij met alles wat wij in ons hebben oppositie gaan voeren en strijden voor een Nederland waar solidariteit met iedereen voorop staat. Wij zullen elke mogelijkheid aangrijpen om te  laten zien dat er een alternatief is. En we zullen blijven wijzen op de politiek van uitsluiting en discriminatie van de PVV.” Maar laten wij maar eerst een gezellig oudejaarsavond vieren met oliebollen en appelflappen. En vanaf deze plek wensen we iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar.