Woonkamerfestival 14 november

30 oktober 2021

Het duurt nog wel enige dagen, maar zo kan men zich alvast voorbereiden en verheugen op een heerlijke zondagmiddag. Er is heel veel te doen in onze gemeente op 14 november, als 38 artiesten in diverse woonkamers optreden. De exacte tijden staan in een krantje dat o.a. in de bibliotheken ligt, of kijk op www.woonkamerfestivalgooisemeren.nl. Je hoeft je niet van te voren aan te melden. Het kost niets. Wel tien minuten van te voren even bellen. Je kan kiezen tussen drie tijden. De artiesten treden belangeloos op en de woonkamers zijn ook gratis beschikbaar gesteld. Maar een vrijwillige bijdragen is altijd welkom. In de meeste woonkamers word je wat te drinken aangeboden. Neem voor zekerheid je mobiel mee met je coronacheck, want die moet je zeker laten zien bij drie horecagelegenheden die meedoen: Trev’s soep, Jan Tabak en Fier. De organisatie is in handen van Silvia van Beusekom en Sylvia van Stuijvenberg. Ze hadden het festival in 2020 al in kannen en kruiken, maar moesten het door de pandemie uitstellen. Nu kunt u kiezen uit verschillende muzikanten, verhalenvertellers, clowns en zangers. Een mooi initiatief.