Stem voor een links kabinet

22 november 2023

Inwoners welkom op ‘Feest van de democratie’ op deze verkiezingsavond. Het beloven spannende Tweede Kamerverkiezingen te worden, vandaag op woensdag 22 november. Wie gaan de 150 stoeltjes in het parlement vullen?  Welke partijen gaan straks samen regeren? Om dat te weten te komen zullen we nog wel even moeten wachten. Natuurlijk kunt u rustig thuis voor de televisie de uitslagen volgen, maar het kan ook anders! Daar heeft onze PvdA-fractie voor gezorgd middels een motie die breed werd gesteund. Daarom nodigt de gemeente Gooise Meren nu alle inwoners uit om ‘Het Feest van de Democratie’ live mee te maken in het gemeentehuis in Bussum. Dus vanavond is van 22.00-01.30 uur in de kelderbar van het gemeentehuis geopend om met elkaar de uitslagen te volgen, winst en verlies te delen, gewoon gezellig te kletsen en samen te zijn. Uiteraard onder het genot van een hapje en een drankje. Komt u ook langs? Dan maken we er samen een memorabele avond van. U kunt zo binnenlopen. Bij het schrijven van deze blog is nog niets bekend, toch een laatste verzoek: stem GroenLinks/PvdA!