Schouders eronder

11 november 2023

Hopelijk leest u het nog op tijd om vandaag mee te doen om inwoners van ’t Gooi op 22 november een van de hokjes van de GroenLinks/PvdA-lijst rood te kleuren. Want we gaan de straat op. Zichtbaarheid en contact met onze inwoners wordt steeds belangrijker. Als vandaag, de elfde van de elfde, men in Zuid-Nederland carnaval inluidt, gaan wij luisteren naar Mariëtte Patijn. Zij staat zesde op de verkiezingslijst en komt uit de Mediastad. We verzamelen in AllArt, Korte Noorderweg 22 in Hilversum. Van 10.30 – 11.00 is de inloop met koffie en thee. Dan van 11.00 tot 12.00 gaan twee wethouders en een fractievoorzitter in gesprek met Mariette Patijn, nummer 6 op de kieslijst. Daarna van 12.00 tot 13.30 gaan we met zoveel mogelijk leden en sympathisanten in rode en groene outfit de markt en de Groest op om te flyeren. Het is een actie van alle afdelingen van GroenLinks en PvdA in ’t Gooi. Het is nog maar iets meer dan een week. Willen we de grootste partij worden, moeten we in deze laatste week onze schouders eronder zetten.