Ratatouille is een soort inclusie

11 mei 2021

Met heeft het tegenwoordig veel over inclusie, Weer een nieuwe term die is toegevoegd aan onze taal. Het betekent dat iedereen mee mag doen in onze samenleving. Dus ook mensen met een beperking en mensen met een ander geloof of huidskleur. Op 30 maart was het webinar Ratatouille de start van een aantal bijeenkomsten over diversiteit, racisme en discriminatie, georganiseerd door onze gemeente. Het eerste webinar is terug te kijken via: www.bit.ly/Webinar-Ratatouille. Deel deze link gerust met andere geïnteresseerden of via sociale media!

De gemeente hoopt later dit jaar live ontmoetingen te organiseren, waarbij samen koken, eten en gepraat kan worden over deze onderwerpen. Heb je een thema waar je graag over door wilt praten tijdens de bijeenkomsten die nog gaan volgen? Laat het ons weten via [email protected]. De PvdA steunt dit initiatief van harte. Rinske van Duifhuizen is Coördinator Programma Inclusie en is te bereiken op 06 12819319 (werkzaam op maandag en dinsdag)