Op naar de verkieizingen

20 januari 2023

Terwijl het buiten sneeuwt, bereiden we ons voor op 15 maart, dé verkiezingsdag. Maar voor die tijd gebeurt er nog veel. Allereerst nodigt het bestuur van de PvdA Hilversum iedereen uit voor een informatieve avond, die voor een deel in het teken staat van de komende Provinciale Statenverkiezingen. Volksvertegenwoordigers uit zowel de gemeente- provinciale- als landelijke politiek zullen aanwezig zijn. De bijeenkomst vindt plaats op 23 januari  in theater ‘Kleintje Kunst’, Kolhornseweg 9 in Hilversum. Vanaf 19.30 uur is de inloop. Het programma start om 20.00 uur. Dan hebben we op 2 februari onze eigen algemene ledenvergadering in De Plataan,  Majoor Kampsstraat 3 in Naarden, een multifunctioneel centrum dat op 1 november 2021 geopend is. Dan komt er nog een thema-avond op 21 februari rond het klimaat dat wij samen organiseren met GroenLinks in de schuur van het Goois Natuurreservaat, Nieuwe Meentweg 2 (Zanderij Crailo). Een eerste stap in de regionale linkse samenwerking. “Alle cynische stemmen over een linkse samenwerking zijn zo langzamerhand wel verstomd”, zegt PvdA-leider Attje Kuiken vandaag in de Volkskrant.