Nog twee dagen om te stemmen

15 maart 2022

Met teksten uit de email van Lilianne Ploumen en Esther-Mirjam Sent: In 303 gemeenten door het hele land kun je kiezen voor een van de PvdA-kandidaten. In Amsterdam kan de PvdA de grootste partij worden. Hoe staan we ervoor in Gooise Meren? Elke stem kan het verschil maken. Vandaag en morgen kan je nog je stem uitbrengen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Wij willen dat het eerlijker en socialer gaat in ons land. Met een sterke PvdA is er oog voor mensen die het moeilijk hebben, omdat ze de energierekening niet meer kunnen betalen. Wij doen voor hun ons best om in een betaalbaar huis te wonen. We luisteren naar mensen met een groot hart en niet naar mensen met de grootste mond.

Ga naar de stembus en roep familie, vrienden en collega’s op ook het hokje van een PvdA’er rood te kleuren, dan kunnen we voor een verrassing zorgen. Vertel hen waarom een stem op onze partij zo hard nodig is. Zo maken we samen de Partij van de Arbeid groot in onze gemeenteraad en Nederland eerlijker en socialer.