Meedoen in Gooise Meren

18 mei 2021

In de coronatijd is er natuurlijk veel minder te doen in onze gemeente. Maar er is heel veel voor iedereen. Nou ja, de ouderen komen iets meer aan hun trekken dan de jongeren. Maar dat komt omdat er relatief ook veel meer ouderen wonen. Heeft u de folder ‘Meedoen in Gooise Meren’ op het gemeentehuis of in de bibliotheek ooit meegenomen? Volgende week mogen de bibliotheken ook weer open, eindelijk. Pak ‘m eens mee.

In de gratis huis-aan-huisbladen Bussums-, Muider- en Naardernieuws staan geregeld mededelingen van onze gemeente. Er zijn kookclubs, broedplaatsen, diverse inloopspreekuren. Je hoeft je echt niet te vervelen. Neem eens het initiatief om ergens naar toe te gaan, misschien met een goede buur en het blijkt leuker dan je dacht. Je wordt met open armen ontvangen. Om nog maar een paar voorbeelden te noemen: de wandelclub van het Maatjesproject, Sport om de Hoek, Samen eten van Versa Welzijn. Er is meer dan je denkt in Gooise Meren.