De weg vooruit

4 juni 2021

Afgelopen maandag was er een webinar, georganiseerd door de Wiardi Beckmanstichting (WBS) en volgens onze afdelingsvoorzitter, Tony van Waveren, zeer de moeite waard om terug te kijken, want dat kan: https://bit.ly/3g4lOHO. ‘De weg vooruit voor de PvdA’ was de eerste webinar die de WBS organiseerde en dat was met bijna 200 deelnemers best een beetje spannend. We zijn blij dat er zoveel deelnemers waren en dat velen van hun ook vooraf opmerkingen hebben ingestuurd. Die hebben we gebruikt voor het voorbereiden van de bijeenkomst. In een volgend webinar zal ook tijdens de bijeenkomst meer ruimte zijn voor vragen vanuit het publiek en afhankelijk van het aantal deelnemers organiseren we discussie in kleinere groepjes. Als u tips, constructieve suggesties, ideeën of verbeterpunten heeft voor onze volgende online bijeenkomsten, stuur dan vooral een e-mail.

Wilt u op de hoogte blijven van de activiteiten en publicaties van de WBS, schrijf u dan in voor de nieuwsbrief of voor ons tijdschrift S&D via deze link: https://www.wbs.nl/nieuwsbrief. Kijkend door de voorruit zie ik een weg vooruit.