Komt u ook op 4 februari?

14 januari 2023

“Beste lezer [elk PvdA-lid werd gisteren persoonlijk gemaild door partijvoorzitter Esther-Mirjam Sent], Hoe ziet ons land eruit als we op links de krachten bundelen? We zagen het bij de discussie over het prijsplafond. Pas na voorstellen van PvdA én GroenLinks besloot het kabinet iets te doen aan de gestegen prijzen voor energie, zodat mensen de winter konden doorkomen. Het laat zien dat samenwerking loont. Landelijk en lokaal slaan we steeds vaker succesvol de handen ineen. Onze Tweede Kamerfracties en Eurodelegaties trekken veel samen op. In 76 gemeenten deden we samen mee aan de gemeenteraadsverkiezingen. In Zeeland is er een gezamenlijke lijst voor de Provinciale Statenverkiezingen. Tijdens ons afgelopen congres stemden de leden vóór een gezamenlijke fractie in de Eerste Kamer en met een goede uitslag bij de volgende verkiezingen kunnen we daar samen de grootste worden. Ook als partijorganisaties werken we veel samen. Uniek in onze geschiedenis is bijvoorbeeld dat we een gezamenlijk deel met GroenLinks tijdens ons volgende congres op 4 februari organiseren. Meld je daar hier voor aan!”