Kom ook vanavond even langs!

21 februari 2023

Vanavond begint om 8 uur de bijeenkomst over de Klimaatvisie van GroenLinks en de PvdA in de Infoschuur ‘t Gooi, Naarderweg 102 (van Bussum richting Hilversum, rechts van de weg). ’t Is om ongeveer 22 uur afgelopen. Onder leiding van moderator Martijn Koopal horen we de volgende inleiders: Amar Karar – kandidaat PS Noord-Holland PvdA, Rosan Kocken – kandidaat PS Noord-Holland GroenLinks, Bea de Buisonje – Waterschap AGV, Lijstrekker PvdA en Sander Mager – Waterschap AGV, Lijsttrekker Water Natuurlijk.

Iedereen (ook uw buurman/vrouw) is al om half acht welkom. De provinciale bestuurderskandidaten starten en zullen zich richten op de rol van de provincie in onze regio op o.a. het gebied van (kern)energie, windmolens, zonnepanelen en waterpompen. Daarna de waterschapskandidaten die het zullen hebben over de invloed van de intensieve landbouw en de waterstand op onze regio. Natuurlijk is de mogelijkheid om met hen in debat te gaan. Wat vinden zij van horizonvervuiling of van een beschermd dorpsgezicht? Hoe kunnen we voldoende woningen bouwen in Gooise Meren? Hoe bevordert de provincie de bereikbaarheid met openbaarvervoer?