Kleine beetjes maken veel

21 december 2022

Een oproep van het dagelijks bestuur van ons gewest voor een bijdrage, want volgend jaar maart zijn de verkiezingen voor de Provinciale Staten en de waterschappen. Het gaat om ‘t vertrouwen in onze Partij van de Arbeid weer terug te winnen. Het lukte bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam. Daar is de PvdA weer de grootste partij geworden. Geld is jammer genoeg een belangrijke factor om te winnen. Maar solidariteit staat voorop, we zijn sociaaldemocraten in hart en nieren. Om te winnen moeten we campagne voeren in alle hoeken van onze provincie! We gaan met ongekende kracht onze kandidaten in Noord-Holland ondersteunen om zoveel mogelijk zetels binnen te halen. Daar is geld voor nodig. Daarom vragen we jullie om een bijdrage van €10 op de rekening van Partij van de Arbeid NL08RABO0307336263. Grotere schenkingen mogen ook. President Obama won de verkiezingen, omdat hij massaal gesteund werd door de bevolking met heel veel kleine bedragen. Samen Sterk naar de verkiezingen, iedereen telt mee. We willen de verkiezingen winnen in alle dorpen en steden van Noord-Holland.