Het laatste nieuws van 2022

31 december 2022

De laatste dag van het jaar en wat de PvdA betreft mag ‘t met vuurwerk dat alleen professioneel wordt afgestoken. Hopelijk gebeuren er niet zoveel ongelukken. We gaan het nieuwe jaar in met de Provinciale Statenverkiezingen op 15 maart. Lijsttrekker voor onze provincie is Jeroen Olthof (54 jaar). Hij zegt in Rood van december: “Noord-Holland is een mooie provincie waar ik trots op ben. Een provincie met vele gezichten, van mooie steden tot het uitgestrekte landelijke gebied. Met veel Noord-Hollanders gaat het gelukkig goed, maar dat geldt niet voor iedereen. Ook hier is een steeds sterkere tweedeling zichtbaar in de leefomstandigheden. De bestaanszekerheid van onze inwoners, de leefbaarheid in steden en dorpen en de toekomst van onze provincie staat onder druk. Ik wil me daarom de komende jaren inzetten voor alle Noord-Hollanders. Dat kan ik niet alleen, daar zullen we samen de schouders onder moeten zetten.” In datzelfde nummer van Rood staat dat je verhalen die je goed vindt of die je aan het hart gaan moet delen. Heeft u dit jaar wel eens een van deze 360 verhaaltjes gedeeld?