Help mee met zonnepanelen

10 april 2021

Een schone en duurzame toekomst voor een land van water en groen. Dat is wat de PvdA wil, een leefbare planeet, die niet bedreigd wordt door het opwarmen van de aarde. En dat gebeurt nu wel. Waarom worden we geen koploper op het gebied van duurzame technologie? Als we een schone en duurzame planeet willen dorgeven, dan moeten we daar iets aan doen. Het kan alleen slagen als iedereen een bijdrage levert en we de rekening eerlijk delen. Natuurlijk moeten we de grote vervuilers aanpakken, maar we kunnen ook zelf beginnen.

Aanstaande dinsdag 13 april is vanaf 20 uur een online voorlichtingsavond voor mensen die zonnepanelen willen aanschaffen. Energiecoöperaties in Gooi en Vechtstreek en WattNu zijn een nieuwe collectieve inkoopactie gestart. Als je nu meedoet kun je nog deze zomer genieten van het rendement. Wattnu is geen commerciële organisatie; hun doel is bewoners helpen met het verduurzamen van hun woning. Inschrijven kan via deze link. Je ontvangt dan uiterlijk een dag voor de bijeenkomst via de mail een link naar de online bijeenkomst.