GroenLinks/PvdA de grootste

21 november 2023

De reden dat Frans Timmermans is teruggekomen uit Brussel, is, omdat hij zag wat er met ons land gebeurd is de laatste dertien jaar. Zijn doel is nu om de grootste partij te worden. waardoor ‘links’ weer aan de macht komt. Dat zegt Timmermans in de Volkskrant van zaterdag: “Ik zeg er meteen bij dat de samenwerking [met GroenLinks] steeds intensiever wordt en niet staat of valt op 22 november. Het is een langetermijnproject waar ik echt in geloof. Veel mensen staan op het randje van cynisme, en cynisme is gestolde wanhoop. Ik wil mensen wegleiden van wanhoop. Dat kan alleen als je mensen een gunstig langetermijnperspectief biedt en hen durft aan te spreken op hun verantwoordelijkheid voor de toekomst van hun kinderen en kleinkinderen.” (…) “Het maakt echt verschil of je de grootste bent en leiding kunt geven aan zo’n kabinet.”

Voor al die kiezers, die nog twijfelen: wees sociaal en denk aan die 800.000 mensen die leven onder de armoedegrens. GroenLinks/PvdA is voor hen de beste keuze. Wilt u een linkse regering? Stem dan strategisch en maak GroenLinks/PvdA de grootste.