De campagne is gestart

28 september 2023

Gisteravond zaten leden van GroenLinks en PvdA bij elkaar om de verkiezingscampagne te bespreken. Op de openingsdag van het carnaval, zaterdag 11 november, zal Mariëtte Pattijn komen spreken. Waarschijnlijk wordt dit Zandbergen in Hilversum. Zij staat haar gehele carrière al voor een daadkrachtige vakbeweging en heeft de commissie overtuigd als een onmiskenbaar deskundige en stevige kandidaat. Zij staat daarom op plaats 6 en komt gegarandeerd in de Tweede Kamer. Voor die tijd willen we ’s morgens vroeg ‘zwevende kiezers’ een zetje geven. We staan maandag en dinsdag, 20 en 21 november op de stations Naarden-Bussum en Bussum-Zuid (dat zetje moet je niet letterlijk nemen). Op 12 november doen we mee met de landelijke klimaatmars. Zaterdag 4 november staan we op de markt in Naarden en donderdag 16 november op de markt in Bussum. 18 November stappen we op de fiets rijden dan door ’t Gooi; we vertrekken vanuit de kernen. Op 21 oktober en op 4 november gaan we langs de huizen om mensen te overtuigen dat ze in plaats van VVD eindelijk een keer links moeten stemmen. Bovenstaande is een voorlopige actielijst.