Vrijwilligersorganisaties

11 april 2023

Ter gelegenheid van de opening van de website van alle vrijwilligersorganisaties in Gooise Meren sneed Barbara Boudewijnse (GroenLinks) vanmiddag samen met een vrijwilliger (PvdA) een grote taart aan in de Wilhelminakerk naast de bibliotheek. Boudewijnse is als wethouder o.a. verantwoordelijk voor energietransitie, circulaire economie & werkgelegenheid, werk & inkomen, sociaal domein 18+, dierenwelzijn. Ze prees de vertegenwoordigers van de diverse organisaties en alle aanwezige vrijwilligers voor het vele werk wat zij doen, want zelf had ze er geen tijd voor. Het Netwerk Vrijwillige Hulp Gooise Meren is een samenwerkingsverband van organisaties in Gooise Meren, die nu makkelijk te vinden zijn op www.netwerkvrijwilligehulp-gooisemeren.nl. Men kan ook een mail sturen naar [email protected] of bellen naar 035-6938525. Er is regelmatig onderling contact, waardoor iedereen goed op de hoogte is van elkaars aanbod en activiteiten. Versa Welzijn coördineert het Netwerk Vrijwillige Hulp Gooise Meren. Als u denkt nog enkele uurtjes per week over te hebben, schroom dan niet contact op te nemen met een van de organisaties, die allemaal vermeld staan op een folder die in het gemeentehuis ligt.