Wij willen het anders!

19 maart 2022

Omdat de PvdA voor transparantie is, vertellen we hier de stand van zaken na de voor ons teleurstellende gemeenteraadsverkiezingen. Rolien Bekkema blijft strijdbaar. Nummer twee op de lijst en het lijkt erop ook met voldoende voorkeurstemmen is Marije Wiss. Alles is eigenlijk nog officieus, want maandag om tien uur komt de officiële uitslag. Daarna gaan de lijsttrekkers van de gekozen partijen weer rond de tafel zitten. Wat er verder gaat gebeuren is nu in handen van de voormalige burgemeester van Naarden, Peter Rehwinkel. Hij gaat komende week met de lijsttrekkers praten en als laatste is dan winnaar Jelmer Kuijt aan de beurt. Het is allemaal zeer ongewis wat daar gaat uitkomen. Maar we zullen u zeker op de hoogte blijven houden, want we blijven knokken voor de sociaaldemocratie, een eerlijker maatschappij, waar iedereen btaalbaar kan wonen. Hopelijk gaan ook elders in het land de ogen open dat ze zien wat een ellende vier kabinetten Rutte veroorzaakt hebben. Wij willen het anders.