DenkMee café Naarden

30 november 2021

Het is op de valreep, maar u kunt nog meedoen. Morgenavond tussen half acht en half tien ’s avonds kunt u uw mening geven over een omgevingsvisie. Ja-1, want onze gemeente werkt heel zorgvuldig. U kunt dit doen tijdens het DenkMee café Naarden op 1 december. In overleg met u als trendwatcher, organisaties en verenigingen, werkt Gooise Meren aan die omgevingsvisie. Niet voor volgend jaar, maar hoe Gooise Meren er in 2040 uit zou moeten zien. Ja-2, want onze gemeente neemt nu eenmaal de tijd om te kijken waar woningen gebouwd worden, hoe we duurzame energie opwekken, hoe we onze gemeente bereikbaar houden en op welke manier we ons bijzondere erfgoed beschermen. Ja-3, hoewel de omgevingsvisie al bijna klaar is, mag u nog een beetje bijsturen. Hopelijk neemt u de moeite. Er komen later ook nog DenkMee café’s in Muiden, Muiderberg en Bussum. Het wordt een interactieve ZOOM-bijeenkomst; het is daarom handig om tijdens de bijeenkomst een smartphone bij de hand te hebben. U kunt u nog aanmelden bij [email protected] onder vermelding ‘Naarden 1 december’. U krijgt dan een link in uw e-mailbox.